En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Jenny - 22 oktober 2013 14:49



Utan bara dåliga kläder brukar man säga.

Men självklart tycker man bättre om uppehåll och sol, än mulet och regn liksom.

Fast man har ju sina 4benta oavsett väder och då regnet aldrig gav med sig.

Så klädde vi på oss och tog en sväng i regnet, hundarna bryr sig inte det minsta.

Vilket är super skönt, då många verkar ha hundar som inte ens vill gå ut om det regnar.

Men mina är lika glada oavsett att komma ut på promenad, tränade även Baileys att ligga ner på blöt gräsmatta och båda att gå lite extra på det blöta gräset.

Inga problem med något av det, men skönt att göra det så dem inte får för sig att det är "obehagligt" liksom.


               


Hugs And Kisses

Av Jenny - 22 oktober 2013 10:24



Sovit ur uselt inatt, dels för att Joker skulle börja leva om mitt i natten.

Han hade helt plötsligt glömt hur man gör när man hoppar över grinden till sovrummet.

Han stod och tryckte på det och gjorde så att tvättkorgen välte, så till slut var det bara att gå upp och kasta ut han.

Så resten av oss fick sova, men Puma vaknade så även hon fick gå ut och göra sina behov.

Men sedan så somnade vi om och allt var lugnt, men jag vaknade några gånger till och kollade till Bailleys.

Han spydde nämligen några gånger igår kväll helt plötsligt och var allmänt låg

Men man blir ju ändå lite orolig liksom, så bäst att ha koll på han.

Han sov i sängen med matte inatt, för att jag skulle märka om han gick upp mm.

Vilket han såklart njöt av, alltid mysigt få sova i sängen och han har sovit hela tiden.


   


Idag är han sitt vanliga jag igen, så han måste ha ätit nå olämpligt igår bara.

Så det är ju skönt, vill ju inte att han ska gå och bli sjuk liksom.

Tänkte ta Puma på en egen promenad idag, så vi får egen tid och jobba på vår egen kontakt.

Så ska hon även få hänga lite inne ensam med matte med, Baileys får ligga i hundrummet medans.

Inget han klagar över att få vara lite ensam så, han uppskattar det och brukasr ligga och snarka gott.


Annars så händer det väl inte så mycket alls, hoppas att paketet med vinterjackorna kommer idag.

Vore kul så man får se om dem är så fina live, som man tyckte på nätet liksom.

Sen ska även en kompis ha skickat någon överaskning till mig med, vet dock ej om dte är postat än.

Men om det är det, så hoppas vi på att det med kommer.

Alltid kul med paket mm liksom.


Kom precis på när jag tittade på almenackan att jag har möte i Hudik imorgon och innan det så har jag tandläkarn. Tur jag såg det, för annars hade jag helt missat det.

Så imorgon får djuren klara sig ensamma en stund medans matte är iväg.


Sen har jag funderat på om det är något i luften här i Iggesund.

Människor är väldigt speciella och snackar ofta och gärna skit om sina partner.

Vad är meningen med det liksom?

När dem även gärna skriver hur mycket man älskar dem mm, vilket sålklart är normalt.

Men det är väl ändå inte normalt att man ena stunden skriver man ska lämna dem mm, och enbart massa saker som gör att folk kanske tror att deras partner är så "knäpp" mm..

Kanske för att man själv är så sjukt osäker och svartsjuk så det vore ju förargligt om någon annan tjej prata med dem liksom. För ja det är tjejerna i förhållandena som gör så här.

Tragiskt tycker jag, inte skulle jag sitta och svartmåla min partner iaf.

Men som sagt det verkar normalt här, men då vill jag fan inte bli normal heller.

För enligt mig är det inget annat än sjukt!


Nej nu ska jag göra annat.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards