En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Jenny - 5 oktober 2013 23:09



 

 

Var i skogen 1tim på förmiddagen och fick återigen med mig massa svamp hem.

Lämnade ju en hel del igår, då jag inte hade mer än en hundbajspåse i fickan.

Som blev överfull, så gick tillbaka idag och plockade resten och hittade ännu mer.

Så nu finns det verkligen MASSOR med svamp i frysen till mamma.

Jag tänker inte direkt leta efter mer svamp nu, men visst skulle jag se någon skulle jag ju självklart plocka den.

Men annars har jag mer än väl fyllt svamp "kvoten".

 

Tyvärr så började det regna sedan här på dagen, så inget direkt kul väder.

Men har ändå tagit mina promenader med hundarna, inte så att man ligger på latsidan för det är dåligt väder.

Man har ju hund oavsett väder, bara klä sig därefter liksom, visst gick ingen långpromenad med Baileys idag.

Men vi tränade ändå. så han inte tror att matte tänker ligga på latsidan igen.

 

Annars så har vi sysselsatt oss inne på diverse sätt.

Jag har bland annat börjat rensa garderober  mm, sånt som man ändå inte använder och som bara samlar damm och tar plats. Redan fått en del sålt och imorgon kommer en vän och ska titta på stövlarna jag har.

Så hoppas vi på att dem ska passa henne med, vore kul om dem istället kommer till användning.

För snygga är dem, men jag använder ju aldrig super hög klackat liksom.

 

Nu ska jag rasta djuren och sen tänkte vi ta och lägga oss.

Mycket nöjd tjej även efter denna dag, trots skitväder.

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards