En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Jenny - 17 oktober 2013 13:55



Helt klart min låt, känner så väl igen mig i texten.

Blir peppad av att höra den!!!

Slut på att vara tyst och hålla med för att hålla alla nöjda, dags man säger sin egen åsikt.

I ALLA lägen!




Hugs And Kisses

Av Jenny - 17 oktober 2013 09:14



Än iallafall ska man väl kanske säga, för det är allt annat än varmt ute.

Så vi får väl se om det trillar ner lite snö under dagen, hellre det än regn iaf.

Har iallafall varit ut med hundarna och givit dem frukost, nu myser vi i soffan.

Klart den kyligaste morgonen hittils, fast det lär ju blir "värre" framöver så.

 

Planerna för dagen? 

Ha inget speciellt inplanerat alls för dagen, känner mig fortfarande rätt "hängig" med.

Jävla förkylning rent ut sagt!

Men man ska ej klaga, det finns dem som har det värre så lite snuva är ju inget.

 

Insåg nu på morgonen när jag satt och titta på tv, dem firade jul. Och om c:a 2mån så är det ju jul här med, ska bli så mysigt! Även fast vissa gjort så att den absolut inte blir som det var tänkt, så vet jag att den kommer bli KANON. Och vi behöver inte vara rädda för att få nå mer knivar i ryggen nu, så framtiden kan ju bara bli bättre liksom. 

 

Nej nu ska jag ta lite frukost jag med, sen får vi se vad man hittar på.

Men antagligen så blir det kurera sig så mycket man kan, så att man förhoppningsvis är av med även detta skräp snart   .

 

Hugs And Kisses

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards