En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under januari 2013

Av Jenny - 27 januari 2013 10:14



                                 


Vi gick en promenad på c:a 45 min, det var jag, lille Patrik, Baileys och även Joker var med..

Var skönt att komma ut en sväng och Patrik tycker att det är så kul med hunden och katten..


Hugs And Kisses

Av Jenny - 24 januari 2013 09:21


   


Jag tar typ kort hela tiden på honom, men det är så sjukt kul att ha kvar.

Så man ser hur han förändras hela tiden, visst han är ju en liten plutt än.

Men så mycket större än när jag hämtade hem honom och det märks nu med att han börjar känna sig mer hemma med. Varm i kläderna som man brukar säga.

För han "testar" matte mer och kommer på egna små saker att göra, men fortfarande inga dumheter.

Och han och Joker har allt blivit riktiga polare nu, iallafall när Baileys ligger still.

Då kommer Joker smygande ibland och kryper ner bredvid honom.

Fick några kanon söta bilder på dem här om kvällen..


   


Så söta att man typ dööööör!!!!!


Hugs And Kisses

Av Jenny - 24 januari 2013 09:15



Vi är som sagt inga proffs, men bilderna är första och andra gången som vi träna på detta med att stå på egen hand.

Så tycker allt han är super duktig faktiskt, ja menar det krävs ju mer träning för att han ska stå "rätt".

Men det är helt klart bra gjort för att aldrig ha gjort det innan.

Och jag tror att han är rätt snygg lill grabben, eller ja i mina ögon är han ju finaste som finns   .

 

 

       


Han är ju så duktig, börjar förstå vad det är vi menar.

Ja mammsen hjälpte till och jag tog korten.

 

 

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 22 januari 2013 00:20



 


Helt sjukt hur fort Baileys växer, det är sån skillnad på honom nu.. 

Mot hur han såg ut när jag hämtade hem honom, för snart 1 månad sen..

Kan säga att jag inte ångrat en dag att jag skaffa denna kille, han är helt underbar på alla sätt.

 

Passar på att sätta in lite andra bilder på skönheten med, får ju ej nog av dem..

 

 

 

Bilden ovan är tagen idag, han är ju så vacker!!!!

Bilden under igår, när vi var ute och busade i snön..

 

 

 

Och till sist den grymt charmiga bilden när Joker krypit ner bredvid Baileys..

 

 

 

Nu dags att gå ut för sista gången och sen hopp i säng.

Natt natt på er

 

 

Hugs And Kisses

 


Av Jenny - 20 januari 2013 00:42



Tog in posten från igår, nu ikväll när jag rastade Baileys.

Och testade att ge honom en av tidningarna, för att se vad ha skulle göra med den.


 


Han tog den direkt och satte av snabbt upp till trappen...


 


Men sen kom busfröet snabbt fram igen och det bar iväg ut i snön..
För att DÖDA tidningen   .


 


Dock tog ju matte av mig den, så jag fick inte döda den ordentligt   .


 


Men var rätt nöjd och sen gick vi in och mös i soffan istället..


 


Han somna snabbt på sitt nya favoritställe.


Hugs And Kisses


Av Jenny - 20 januari 2013 00:35




Han är ju lite små tokig min prins, men så underbar!!!!!



Hugs And Kisses

 
 

Av Jenny - 16 januari 2013 14:08




 


 


 


 


 


Dem är faktiskt rätt söta ihop,  fast Joker tycker att Baileys blir lite väl vild och galen ibland.
 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 16 januari 2013 14:03



         


Han tycket det är super kul med all snö, speciellt när det kommit ny.

Så att den far runt när han springer i den..

Jag är så glad över att jag skaffade denna lille kille, han är verkligen underbar på alla sätt.


För att svara på frågan innan jag får den..

Nej han har ej haft tejp på öronen hela tiden, han fick tillbaka den idag.

Då hans öronen lever ett eget liv, och jag gärna vill att dem ska lägga sig rätt.

Då tanken är att jag ska ställa ut han i framtiden..


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards