En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under november 2016

Av Jenny - 16 november 2016 13:45


  Idag fyller min underbara vän Steph 30år   

Så trist att jag inte kan vara där och fira den med dig, men jag kommer ju snart ner iaf.

Bara 2,5v kvar och då får vi fira bland annat.

Ska även bi grymt kul att gå på utställning igen, det var ju lite mer än 1.5år sedan nu.


Så får vi ju inte glömma att även lilla pralinen Lava fyller år idag.

Tjejen blir hela 1 år gammal.

   Grattis mattes lilla busa   


 


P&K

Av Jenny - 7 november 2016 12:15


Ja idag så snöar det en del och blåser dessutom.

Så lunchpromenaden idag var rätt kylig, så pälsklingarna fick på sig täcke.

Vill ju inte att Baileys ska bli kall om muskler mm, tar det säkra före det osäkra.

Lava där emot hatar täcke, men detta accepterade hon iallafall.

Även om hon nog helst varit utan och hon hade ju klarat det med, då hon har en helt annan päls.

Men tror hon tycker det var helt ok idag iallafall.


  


Nu ska jag fixa lite lunch, skönt vara ledig när det är bus väder ute.

Ha en fortsatt bra dag på er.


P&K



Av Jenny - 4 november 2016 12:45


Klev av jobbet 08 och då blev det bussen hem.

Kaffe hos mammsen och sen tog jag med ena pälsklingen hem.

Blev lite små plock, samt damsugning och sen tog vi det lite lugnt.

Läste mina två exemplar av klubbtidningarna som kom idag.

Amstaff nytt är ju återigen en papperstidning, vilket är så skönt.

Tyckte inte alls om när den bara fanns på nätet.

Så blev ju även detta första numret för mig som jag får chihuahua bladet med.

Otroligt kul läsa och se bilder från stora CC, mycket bra info mm.


 


Precis varit ute på en promenad med pralinen, så mysigt nu när det är vitt ute och det dessutom faller lite små flingor.


     


Senare blir det en promenad till affären, samt taco middag hos mammsen.

Kvällen blir annars lugn som vanligt, dygnspass väntar imorgon med.

Egentligen ledig denna helg, men ingen kunde ta detta pass.

Så jag blev ledig min söndag förra helgen, så det är helt ok att jobba denna lördag.


Annars så väntar jag mest på svar om min semester och samt på att få hem "julklappen" till mig själv. Känns så spännande och roligt, men tänker ej avslöja vad än.


Ha en fortsatt trevlig fredag.


P&K


Av Jenny - 1 november 2016 09:45


 


Så är det och snart slår ännu en in!

Som jag längtar!!!


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards