En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under november 2017

Av Jenny - 30 november 2017 22:30




Ut till min fina Jack bar det av på förmiddagen, dels för att fixa åt honom och sen för att ge honom sin lite tidiga julklapp som kom igår.

Nämligen ett nytt stalltäcke att ha på sig nu när kylan börjar komma.

Och det satt som en smäck på honom, så fint så!

Mycket nöjd med köpet.

Inte en bild på honom i det, men ni ser iallafall hur det ser ut och så gick jag öven ner på banan en sväng med honom. Tyvärr alldeles för halt för min del, så det blev bara en kort stund.

Men han fick iallafall röra lite på sig.


   


Väl hemma så har jag plockat lite och busat med min älskade lakritsråtta.

Tänk att det snart är 1år sedan han kom hem till mig, inte ångrat en sekund att jag valde köpa honom. Underbart psyke och inte alls en sådan där skällig chihuahua som dom lätt brukar vara.


 


Gick sista svängen med Baileys för en stund sedan åt mammsen, så att hon slapp det då hon har ont. Usch jag lider med henne att det aldrig ger med sig, plus att hon knappt kan sova pga vissa droppande mm i väggarna. Vilket inte en viss fastighetsskötare verkar bry sig det minsta om.

Men men han är ej värd att få dra energi av en, karma lär ta hand om det som allt annat.


Bjuder på en bild på världens bästa Mr B som avslut, snart ska jag med krypa ner för natten.


 


P&K


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards