En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Jenny - 13 oktober 2013 15:42



Njutit ute i det fina höstvädret med mina 4benta, både tillsammans och var för sig.

Viktigt att dem får egen tid med och att dem blir sina egna individer liksom.

Nyttigt för framförallt Puma att få stå på sina egna 4 tassar och upptäcka världen.


   


En härlig söndag, soft och lugn som det ska vara liksom.

Även om jag har haft tankarna på annat håll mest, så är hundarna bra på att få mig att tänka på annat.

Vet inte riktigt vad jag tycker, känns som att chocken ej lagt sig än.

Men sen är det ju så att det finns vissa saker i detta som gör att det är så mycket svårare.

Vet att man ej ska se negativt på saker, men ja jag vet ej.


Pratat med Nataly med och planerat lite för hundarna i vår, teamet ska fortsätta turnen även nästa år.

Alltid kul när man har någon att åka på utställning ihop med liksom och vi hade ju super kul ihop.

Fast nu kommer det ju inte bara vara grabbarna B, utan nu finns det en Puma med i gänget med.

Ser fram emot det iallafall!


Nej nu ska jag softa lite i soffan innan det är dags att laga middag och så.

Har lite ont i skallen och känner mig lite off, men lite vila så ska det nog bli bra.


Hugs And Kisses




Av Jenny - 13 oktober 2013 00:15


Haft en toppen dag idag.

Allt känns liksom bara GREAT, njutit av det underbara vädret och bara varit.

Vaknade med en fruktansvärd ryggsmärta, men det släppte någorlunda och jag gjorde mitt bästa för att inte tänka på den.

Har fått gosa lite med dem små staffe bebisarna idag med, då jag hjälpt Sofie m familj att rasta dem vuxna mm.

Då dem varit i Sundsvall hela dagen..

Vilket man självklart gör och det man har vänner till liksom, sen vet jag att dem skulle göra detsamma för mig.


Tog en promenad med Puma, gick fin fint. 

Hon är super duktig och så framåt, helt annorlunda mot Baileys som liten.

Han var lite mer försiktig än vad denna tös är, tror man kommer kunna ha mycket skoj med henne.

Med denna "motor" hon har så, alltid alert och vaken.


Efter det så blev det nästan 1tim promenad i skogen med Baileys, med sällskap av Sofie och staffe flickorna.

Baileys blir alltid super glad och kan nästan inte fokusera på något annat än Freya när hon är med.

Det är verkligen hans bäste vän hundvän, iallafall om du frågar honom.

Sen om Freya känner samma sak vet jag inte, men kul har dem ihop iallafall.

Maya däremot tycker att Baileys mest är dryg med sitt bordusa och klumpiga sätt.


Sedan blev det dusch och middag, sen kom Annica förbi en sväng.

Umgicks och snackade lite som vi tjejer gör, alltid lika trevligt.

Jag fick prata av mig lite, då det återigen släpptes en mindre "bomb" på mig under eftermiddagen.

Som jag inte riktigt vet vad jag ska tro om, kanske "åldersnojja" från personen ifråga?

Oavsett så är jag lite chockad över det hela och jag vet inte vad jag ska tycka.

Visst vi hade det grymt bra, men ja jag vet ej.

Vi får la se vad som sker som sagt!


Snart dags att krypa ner i sängen iallafall, har sett en helt underbar film på 4an ikväll.

"Love and some other drugs", helt klart sevärd!!

Man fick till och med lite tårar i ögonen av den, så himla fin!!!

Tror jag blivit mer "blödig" såhär på äldre dagar   .


Jaja nu ska jag iallafall kissa hundarna som vaknat efter att ha legat totalt deckade hela kvällen.


Hugs And Kisses






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards