En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Jenny - 15 oktober 2013 15:43


Japp tänkte ta en strax med mina 2 underbara 4benta.

Mår sådär, är genom förkyld men iallafall inte lika täppt nu som imorse.

Och huvudvärken har gett med sig med, så tänkte att det vore skönt att komma ut en stund.


Har dammsugit och torkat golven nere, övervåningen tar jag imorgon eller nått.

Pallar inte ta hela idag känner jag, iallafall inte om jag ska ha lite energi kvar för att ta hundarna en sväng.


Hundarna har fått vara i hundrummet medans jag har städat, Puma tyckte väl inte alls att det var någon bra idé.

Men hon förstod sen att matte inte kommer att släppa ut henne, oavsett hur mycket hon låter.

Så hon la sig till slut bredvid Baileys och somnade hon med.

Dem har såklart inte suttit där hela dagen, har varit ute på "tomten" och lekt med.

Men nu medans golven torkat så fick de gå in en sväng i rummet igen, och denna gång somnade båda snabbt.


Är ju faktiskt bra att kunna lära dem att man inte hela tiden får vara där matte är.

Utan att man ibland får vara undanstängda, är ju en grind i dörröppningen så dem ser ju fortfarande va som händer. Inte så att jag stänger en dörr om dem mm.

Tycker det även kan vara skönt om det kommer folk, så att dem inte hela tiden är runt ens fötter och tror att dem hela tiden ska vara i centrum.


Nej nu är det hundarnas tur som sagt, dem har fått haft lite tråkigt idag annars.

Även om det med är nyttigt för dem såklart.

Har även funderat en hel del idag, men det kanske jag skriver om senare.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards