En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Jenny - 4 oktober 2013 13:57




Fy satan vad jag älskar denna låten, blir så peppad av den så det är inte klokt.


Hemma från Hudik igen och jag gjorde några fynd på rean faktiskt.

Åkte ju in för att lämna tillbaka 1 plagg som jag inte alls var nöjd med och kom hem med annat istället.

Mycket nöjd tjej!


Har varit på en promenad med Baileys och Puma,  ingen super lång då lilltjejen ej får gå det än.

Men tillräckligt för att dem ändå skulle tycka att det var skoj.

Har precis pratat med min granne, då jag själv är utan bredband och tv till början av nästa vecka.

Så jag fick låna hennes bredband kod och gå på hennes bredband tills mitt eget har kommit.

Så snällt och nu kan man surfa snabbt igen.

Är ju så att bror sagt upp abonnemanget som fanns här, som jag valde agtt ha kvar när dem flyttade.

Telia sa att det skulle ta c:a 1v innan det slutade fungera, vilket skulle betyda att mina grejer han komma.

Men så var det ju inte, sen i måndags har man ej haft tv och den igår inget bredband.

Men som tur är har jag kunnat gå på min Iphones, men nu har jag istället grannens.

Och då går det ju genast snabbare igen, så tacksam är jag.


Nu ska jag sätta igång och städa tänkte jag, så på med spotify och så kör vi.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards