En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Jenny - 16 oktober 2013 21:08


Helt klart sevärt avsnitt om den "aggressiva" pitbull tiken Trinity. 
Där man tydligt ser hur viktig energi, kroppshållning och sinnestämning är när vi arbetar med våra hundar.
Efter en månad ihop med CM och hans flock är Trinity en harmonisk, trygg hund som älskar livet och funkar kanon med andra hundar. Sen dyker ägarna upp och hunden förvandlas till en obalanserad, stressad hund och det slutar i slagsmål i flocken.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tMvb8F9oeBU


Men efter massor med hjälp så är Trinity idag hemma med sin familj och den andra pitbull tiken igen och det funkar kanon.

 

 



Hugs And Kisses

Av Jenny - 16 oktober 2013 20:45



Måste bara få skriva av mig lite..

Så less på folk som hela tiden ska försöka trycka ner andra, som tex för att dem inte har ett fast jobb mm..

Det gör en INTE till en sämre människa, jag har inget fast jobb och det är väl inget jag valt liksom.

Och självklart skulle jag mer än gärna jobba, men bara för att jag vill det så betyder det inte att jag får det.

Förstår inte hur man som såkallad vuxen kan sitta och klanka ner på folk för det?

Eller att dem är överviktiga, vad FAN vet du om anledningen bakom det?

Inte ett skit skulle jag vilja säga, tragiskt bara att man beter sig på det sättet skulle jag säga.

För mig betyder det ju bara att man själv inte är så jävla lycklig mm i sitt eget liv.

Så då måste man ta ut det på andra, PATETISKT!

Eller att man hela tiden talar om hur jobbigt att i ens vardag är.

VAFAN gör något åt det då, istället för att försöka söka medlidande och uppmärksamhet hela tiden.

Nej finns nog inget som är så tragiskt att se tycker jag.

Sen att man dessutom sprider massa lögner mm om andra, det är ju helt sinnesjukt!

Fast det egentligen är så att typ hälften av det man går och påstår att andra gör.

Det är precis det man själv gjort!

Nej väx upp och ta tag i livet, finns ingen annan som kan göra det åt dig liksom.

Om man nu är så missnöjd med precis allt och att det är så jobbigt, jamen gå vidare då.

 

Skulle kunna skriva massa mer, men nog bäst att jag är tyst.

Men förbannad blir jag!

 

Hugs And Kisses

 

 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards