En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Jenny - 20 oktober 2013 11:40



Idag så var det kyligt när vi klev upp, alarmet skulle ringt 08 med tanke på att bror och lilleman skulle kommit för frukost.

Men jag vaknade som vanligt innan, så klev upp 07.30 och rastade hundarna mm.

Men bror och lilleman kom aldrig, så blev besviken minst sagt.

Fast det är som det är, finns fler dagar.

Oavsett så gjorde ju det att dagen började hel fel, varit allmänt irriterad över att det ej blev som bestämt.

Så söndagen började med andra inte alls lika bra som det var tänkt.

Men blir väl ej bättre för att jag sitter och är irriterad över det egentligen, så nu försöker vi glömma det.

 

Har myst med mina hundar istället och nu tänkte jag städa lite.

Bädda rent i sängarna, ja hundarnas och min egen, tvätta och fixa.

Sen blir det skogen med djuren, bara ha en allmänt mysig dag liksom och njuta.

 

Hade nog behövt en nice middag och haft tjejsnack, bara för att ventilera mm.

Men det får bli vid annat tillfälle, man kan inte alltid göra allt liksom.

Nu ska jag sätta igång och städa, hundarna är i hundrummet och det låter som dem ska riva det.

Lek på hög nivå, men skönt att dem funkar och trivs så bra ihop.

Blir det för vild lek så säger man bara åt dem, så dämpar dem den igen.

 

Ha en skön söndag!

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards