En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Jenny - 21 december 2014 20:25



Började med att jag och mammsen tog en sväng in till Hudik.

Sista julklapparna införskaffades och på vägen hem så hämta vi upp Patrik som ville komma till faster.

Mamma skulle ju passa dem senare, men han ville komma ut till mig och det fick han.


Blev en sväng ner till ängen med dem fyrbenta när mamma hade åkt in till Hudik.

Otroligt mysigt, kyligt men solen sken så det var faktiskt KANON ändå.

Hade med mig kameran för att försöka få lite fina bilder, en del är ju helt klart bättre än andra.

Inte alla detta, men visar oavsett hur mysigt vi hade det.


                                                                       


Väl hemma igen så var båda Patrik och hundarna nöjda, så satte på filmen "Flygplan".

Och dem mös snabbt ner sig i en hög och myste.


 


Jag satte igång med middagen, köttfärssås och pasta.

Patriks favvo mat så självklart såg man till att det skulle bli det.

Meningen var att mamma skulle komma ut för att hämta honom efter att vi ätit och så.

Men vi bestämde att hon och Kevin skulle komma ut för att äta med oss istället.

Och kan säga att min mat gick hem hos lille Kevin med, som han åt.

Klart det är bättre än barnmatsburkar   .


Vi drack kaffe och Patrik fick spela lite tv- spel, sedan åkte dem tillbaka till Hudik allihopa.

Mamma kommer tillbaka hit när Lollo slutat jobba, brorsan kommer ju inte hem förän imorgon.

Hundarna fick sin middag och sen deckade dem totalt, tar på krafterna att vara barnvakt   .


   


Annica kom förbi en sväng så att hon och jag körde lite tv-spel.

Alltid trevligt med sällskap liksom och vi hade grymt kul minst sagt.

Pratade, spelade och skrattade massor.

Samt så drack vi go kaffe, eller ja hon drack Chai Latte.

Men trevligt hade vi oavsett.

Någon kväll ska vi se "Annabelle" med, fortsättningen på "The Conjuring".

Eller ja filmen utspelar sig innan den första filmen, men den är ju den andra som dem släpper.

Så får vi se om vi blir skrämda eller ej, troligen INTE.


Nu har jag duschat och tänkte inta soffan, får se om det är nå bra på tv.

Mest skit nu när alla bra serier slutat för säsongen, men ibland är det en bra film.

Så man kan ju hoppas på det.

Har iallafall haft en kanon söndag som sagt, klart bästa på länge.


Ha en fortsatt bra kväll alla underbara.


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards