En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Jenny - 5 december 2014 18:33



Jag är ju sjuk så varit super dålig på att uppdatera bloggen.

Orken har ej funnits till så mycket, så har lagt den man haft på att motionera hundarna.

Bella och Boss har fått komma ut för att busa av sig varje dag, medans Baileys haft lite "vila".

Och därmen enbart fått varannan dag, men inte har han klagat för det liksom.

 

Sen så har jag "snickrat" färdigt på vår hemsida, så nu är jag faktiskt nöjd.

Bara själva "loggan" som ska bli som man tänkt sig med, men det har jag överlåtit på någon annan.

Då jag själv inte är så duktig på det och man vill ju att det ska bli bra liksom.

 

Denna länk kan ni kopiera om ni skulle vilja kika på hemsidan:

http://www.nightshadows.se/

 

Vi har även skickat in papper och avgiften för mitt delägarskap i kenneln, så nu är det på riktigt eller vad man ska kalla det. Jag har ju alltid varit delaktig, men nu känns det verkligen som man är det med.

När man står som ägare ihop med mammsen.

 

Bjuder på lite blandade bilder från idag på pälsklingarna.

Baileys fick en ensam promenad med matte, medans mamma följde med och gick med småttingarna <3

 

                   

 

Hugs And Kisses

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards