En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 17 december 2014

Av Jenny - 17 december 2014 20:27



Idag har man varit rätt deckat av denna förkylning.

Fattar inte att den inte bara ger med sig, kändes så häromdagen.

Men nu känns det som den tagit ny fart igen.


Damsög iallafall av golvet och sen mös jag med bästa hundarna.


 


Iallafall så klädde jag på mig ordentligt och tog en sväng till skogen med finingarna.

Idag har det varit rätt kallt, så det blev täcke på.

Bellas är fortfarande för stort, men fixade så att hon ändå kunde ha det på sig.


                 


Baileys fick använda sitt "nya" bruna Hurtta värmetäcke för första gången, han hade ett blått innan.

Men då en vän skulle sälja sitt nästan oanvända bruna, så bytte jag till honom.

På bilderna ser det nästan ut som prinsessan är lika hög som Baileys, speciellt när dem sitter bredvid varandra.

Men det är hon inte, men nog har hon vuxit en del sen hon kom.

Men riktigt så stor är hon inte än iallafall, hoppas att hon stannar på höjden snart.

Så hon bara breddar sig mer senare, finaste tjejen.


Sen så har jag spelat lite tv-spel, känns så kul att ha det igen.

Bra köp till mig själv i julklapp absolut!


Efter middagen la jag mig för att vila en stund, kände mig helt "död".

Kan ej påstå att jag känner mig mer "levande" nu, men det var skönt att få vila en stund.

Slocknade på 2 sekunder typ.


Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan, fryser en hel del.

"Grisarna" sover redan sött i varsin soffa, Baileys i den i vardagsrummet och Bella här inne i hundrummet/kontoret.

Hon är aldrig särskilt långt ifrån mig, mer mattes vovve än vad Baileys är.

Vilket jag aldrig trodde gick, men så är det.


Ha en fortsatt bra kväll.


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards