En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Jenny - 14 december 2014 21:48



Dagen började vi 8.30 idag och sen har den bara rullat på.

"Extra" hunden som varit här åkte hem mitt på dagen, nu är det bara vad som känns som en lååååång väntan kvar.

Sen så städade jag lite här hemma, medans mammsen var för att hämta hem bror från jobbet hans. 

Han har ju varit där sedan onsdag, så tror han tycker det var skönt att komma hem till familjen sin igen.

 

När mammsen väl fanns hemma igen så blev det en tripp in till Hudik, dels för att byta ena julklappen som jag köpt till Patrik. Samt för att kika runt lite, se om vi kanske missade något igår och sen var vi förbi affären som jag vet har snygga gardiner. Så nu är en mörkblå kappa införskaffad till hundrummet/kontoret.

 

 

 

Syns dåligt i detta ljus, men det blev kanon bra och jag är super nöjd.

Insåg bara att jag måste byta lampa i fönstret med, försökte hitta en mörkblå med stjärnor.

Men tror att det får bli nå annat, annars får jag beställa en sådan.

Ska kika runt lite mer innan bara, innan jag bestämmer mig till 100.

 

Blev även en ny dörrmatta innanför ytterdörren, så nu har jag även lagt på den nya mattan i hallen. 

Ska se om jag kan få en bra bild imorgon när det är lite ljusare ute. 

Känns så bra att man börjar få det som man vill det här hemma.

Bror ska bara få hjälpa mig att få upp nya tapeterna i sovrummet med, så funderar jag på att måla om sängen vit.

Tror det kan bli snyggare i och med dem nya tapeterna med, men vi får se hur jag gör med det.

 

Nej nu blir det kika lite tv innan man ska hoppa i säng.

Förkylningen vägrar att ge med sig helt, men man kan ju hoppas den gör det snart iallafall.

Bjuder på två bilder på mina fina pälsklingar från tidigare ikväll när dem mös inne i sin soffa.

Väldigt glad och tacksam man fick den till dem.

Gratis är ju aldrig fel och den är som sagt perfekt inne där till dem.

 

   

 

Jo har även fått uppdatering på hur det går för Boss hos sin nya familj.

Har dem ju på Facebook med, men även fått film och mail från dem med bilder.

Så kul och se hur bra det går, vilket jag visste då han är en fantastisk liten kille.

Och är så sjukt glad att vi hittade just detta hem till honom, känns 100% rätt.


Hugs And Kisses

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards