En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Jenny - 19 december 2014 21:49



Klev upp vid 09 och blev super glad när jag såg att den lilla snö vi fått ligger kvar.

Var ju lite rädd att den skulle försvinna lika fort, än finns hoppet om en vit jul.


Iallafall så blev jag ännu gladare när paketet till hundarna stod på trappen och väntade.

Så skönt med hemleverans, ännu mer när frakten var gratis liksom.


 


Så nu har Bella en egen utställningsfäll, självklart likadan som Baileys och med USA flaggan.

Så var det även en fäll att ha i bia bädden här hemma och så massa ben till dem.

Så nu ska dem nog klara sig ett tag.


Idag blir ju även fröken Bella 5 mån, så dem fick varsitt ben direkt och la sig snabbt för att tugga.


 


Tänk att vår lilla prinsessa redan är så "gammal", tiden går snabbt minst sagt.

Men känns som den ändå som att man önskar hon var "färdig" redan, så man får se hur snyggingen ser ut då.

Även om jag är rätt säker och fler med mig, på att det kommer bli en tjusig dam.

Så kan man ju aldrig veta liksom, mycket som kan spela in på vägen.


Trots att varken mamma eller jag mår så bra, så blir man ju galen av att bara vara hemma.

Så det blev en tripp till stan och det var för att vi skulle köpa vår gemensamma julklapp.

Nämligen en Tassimo kaffemaskin och tillhörande kapsal.

Men det slutade med att bror och Lollo gav den i present istället.

Då mamma fyller den 23/12, så nu är det bara jag som ska komma på något att ge henne.


   


Så nu kan vi dricka go kaffe här hemma och självklart har den redan invigits.

Blev även lite nya spel till tv-spelet som jag köpte här om dagen, så nu har vi ännu mer skoj att roa oss med.

Känns så kul att kunna unna sig saker igen och det utan att det svider ordentligt liksom.


Fick även mail från Boss och hans lillhusse idag, allt går fortsatt kanon.

Och dem är så nöjda med pälsbollen och alla bilder, filmer mm visar verkligen att han trivs med.

Och det gör ju att det värmer extra i matte hjärtat, kanske gammel matte numera iofs.


     


Iallafall så är jag så glad över att denna underbara familj dök upp, det är verkligen det perfekta hemmet för prinsen. Han är så värd att få stå i centrum och få all uppmärksamhet, även om man självklart saknar honom med.

Han såldes ju inte för att han är en problemhund på något sätt, utan för att jag var allergisk.

Så det känns kanon på alla plan att han fått detta KANON hem.

Samt att man kan följa honom på FB och får mail mm.


Nu ikväll så var Annica här en sväng och drack kaffe, pratade, samt körde lite tv-spel.

Kul att man kan få vara lite barnslig ibland liksom och skönt med likasinnande vänner.

Som vet att INGEN är perfekt, felfri osv...


Blev taco till middag ikväll, väldigt sen middag men det får man unna sig ibland tycker jag.

Har även beställt en grej till åt Bella, ja jag vet att det kanske inte var livsviktigt nu.

Men nu är det gjort och det är bara en engångskostnad så.

Nämligen samma USA lakan som Baileys har över sin bur på utställning, man vill ju att dem ska ha lika liksom.

Måste ju matcha löjlig som man är.


Nu tänkte jag mysa ner mig med mina pälsklingar i soffan och bara vara.

Önskar alla en fortsatt trevlig fredagskväll.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards