En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Jenny - 8 december 2014 00:08



Trots att man inte mår helt 100, varken jag eller mamma.

Så tog vi en "längre" sväng med grabbarna idag, så dem riktigt skulle få springa av sig.

Bella är ju för liten för att hänga med på sånt än, men nyttigt för henne att vara ensam hemma med så.

 

                   

 

Så skönt med hundar som verkligen har ett toppen psyke och funkar så bra ihop.

Jag menar jag kan ju iallafall uttala mig om mentaliteten på mina, till skillnad från vissa som gör det om hundar dem inte ens träffat. Tycker det är bra skumt man uttalar sig om saken då, men det är som sagt min åsikt.

Mer och mer oseriöst verkar hela grejen runt dessa...

 

Suttit och kikat runt lite på utställningar för nästa år, så nu har vi en plan för iallafall första kvartalet.

Sen får vi se, vill ju först veta vilka domare mm med liksom.

Pass ska fixas till grisarna och så ska Baileys gå BPH till våren är det tänkt.

Hann ju inte med nu i höst, då det fylldes upp snabbt.

Jo så måste jag beställa hem Ataxi testkit åt båda med, visst uppfödarna säger ju att dem ska vara CLEAR båda två. Men skönt att få det på papper isåfall liksom, så kan man styrka det med.

 

Nej nu ser jag att klockan runnit ifrån mig igen, hostat som en idiot och därför ej kommit i säng.

Så less på att vara sjuk nu, men kan ju hoppas att det ger med sig snart.

Annars lär det inte bli nå mässan i helgen som kommer, trist men sant.

Fast blir ju hellre fullt frisk igen, än åker på en utställning och ligger ännu längre sen.

 

Godnatt

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards