En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 27 november 2013

Onsdag 26nov - Såkallad vän...

Av Jenny - 27 november 2013 23:14



Känner mig så otroligt sviken och förbannad.

Fick ett samtal igår från chefen på stället där jag brukar jobba och det som sas gjorde mig grymt sårad och förbannad. En såkallad vän har enligt denne person suttit och snackat massa skit om mig i ett möte med denne.

Att jag ska ha sagt si och så mm om mina arbetskamrater och då framförallt en av dem.

Vilket är rent skitsnack som sagt, då jag trivts kanon bra på detta ställe och även med folket jag arbetat med. 

Och den som jag ska ha sagt detta om, har jag enbart arbetat något enstaka pass med, annars lämnat eller tagit rapport endast. Men iallafall så har dem i och med detta gjort så att jag ej får vara kvar där.

Pga vad en såkallad vän HITTAT på!

Och det gör mig så grymt arg, besviken och grymt sårad.


Har pratat med den såkallade vännen och sagt detta.

Och denne säger att det inte är vad hon har sagt mm till chefen.

Vilket jag inte alls tror på, då hon valt att ta bort mig som vän.

Istället för att kontakta chefen då och säga att det måste blivit ett missförstånd.

Att denne inte alls sa si och så mm...

Det är ju vad man gör för en vän om det nu visar sig att det hänt pga något man sagt så att en vän blir drabbad liksom. Men i och med att hon valde att ta bort mig som vän, så antar jag att det stämde det chefen sa.

Trist dock att man isåfall tror på vad någon annan säger och inte på det jag själv har att säga om saken.

Känns lite som dagis nivå på det hela och trodde inte man fick ta ifrån någon pass mm pga vad någon annan säger om denne. Det betyder ju liksom att vem som helst kan gå och sprida vilket skit som helst.

Så får personerna sluta liksom..


Nä har iallafall dragit in facket på detta och den såkallade vännen.

Ja den var ju ingen vän som ni kanske med räknat ut, inte min förlust så.

Jag skulle ALDRIG göra något liknande kan jag säga.


Grr lite irriterad men detta ska ej få dra ner mig, bara ta nya tag.

Och skönt få reda på att personen ifråga inte alls var den man trodde.


Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards