En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Jenny - 21 november 2013 20:05



Började dagen som vanligt med en promenad med min bäste vän Baileys.

Var dock kyligare än det varit senaste tiden och frost överallt, så hans reflex täcke med lite foder i åkte på.

Säkert jag som är överbeskyddande, men vill ej han ska bli kall om sina muskler.

Helst av allt vill jag ha ett Back On Track täcke åt honom, men inte prio ett.

Men en dag ska han få ett, likaså Puma.

Iallafall så var vi ute i c:a 1,5tim denna morgon, då jag valde att gå den vanliga morgon rundan och sen upp i skogen så han skulle få vara lite lös med.

Vilket han såklart uppskattade, vi stötte även på en flock med rådjur nere vid sjön.

Och dem var ju mycket intressanta att kika på.


             


När vi kom hem så somnade han inne i hundrummet, medans jag och Puma mös i soffan.

Senare på dagen så la vi ett spår till Baileys och medans mamma la det åt ett håll.

Så tog jag fröken Puma och gick åt andra håller så hon skulle få springa lös och upptäcka lite.


 


Vilket såklart uppskattades, även om man såg på fröken att hon tyckte det var lite kyligt.

Sen åkte vi hem och slappade i c:a 1 tim och 45 min, innan vi begav oss till spåret med Baileys.

Han löste det galant och gick klockrent i vinklar mm, så kul att inte veta vart spåret går exakt.

Så jag får förlita mig mer på honom, vilket går prima då han är så noggrann och tycker att det är super kul.

Nu får han en paus till fredag och då ska spåret få ligga ännu lite längre.

Men tror han kommer fixa det med galant så, han är inte den som slarvar.

Så ska även lilla Puma få gå ett kort ett, så får vi se hur det går.

Säkert prima skulle jag tro, då hon visat sig tycka det är lika kul använda näsan som Baileys gör.

Så ska vi även lägga ett åt Sofies Freya med, då hon tror det kan vara bra för henne att få använda näsan.

Vilket jag helt klart håller med om, så blir dem lite trötta i skallen av det med.


På kvällen sen så tog jag mig en dusch, sen blev det ansiktsmask och fotbad mm..

Fötterna känns som nya efteråt och det var riktigt nice!

Bara en härlig massage som saknades så hade allt var KANON!

 

Bjuder även på en film på rådjuren som Baileys och jag såg imorse.

 


 


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards