En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 28 december 2017

Av Jenny - 28 december 2017 23:15


Blev som vanligt stallet när man slutade idag.

I riktigt busväder, snöblandat regn och det är ingen favorit direkt.

Allt blir så satans blött och kallt.

Men jag gjorde det jag skulle och fin grabben fick på sig ett nytt täcke innan han gick ut igen.

Så att han håller sig torr och varm.


 


Nöjd kille och lika nöjd matte som nu är påväg hem till värmen, samt nybryggt kaffe.

Tur man har världens bästa mamma liksom, som ser till att det är klart när man kommer hem och ska hämta pälsklingen.


Tog en längre promenad med Baileys som sista sväng idag och nu myser vi i soffan.

Tänt ljus och vi tänker bara slappa innan det är sovdags.


Man kan ju ha det sämre liksom, eller?!


 


P&K

Av Jenny - 28 december 2017 23:00

Min absoluta favorit ryttare, bara älskar hela honom och sättet han har ihop med sina hästar.

En världstjärna som fortfarande har båda fötterna på jorden och behandlar sina hästar med respekt.
Så ska vi ju inte tala om "Allan", hästen som kanske inte ser så mycket ut för världen.. 
Men jisses som han hoppar   .



P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards