En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 december 2017

Av Jenny - 4 december 2017 19:15


Jack's mamma "Bubblan" eller Vindija som hon egentligen heter.

Har ju bara sett henne på bild innan och klart man även velat träffa henne live.

Så ikväll åkte vi ut och hälsade på henne där hon nu finns, då hon ej bor så långt bort.

Nu har jag då fått träffa denna 19åriga dam, så välbevarad för sin ålder.

Högre än sin son och såklart sådär sto sur som damerna kan vara, men bara en fasad.

För hon var super trevlig.


Jag tog inga egna bilder, men fick dessa skickade till mig.

Visst är hon fin?


       




P & K

Av Jenny - 4 december 2017 15:45


Idag fick det bli longering för Jack, var ju ett tag sedan nu och han var lika fin som han brukar vara.

Jobbade på riktigt bra och det var en nöjd grabb som fick gå tillbaka ut i hagen till Morsk sedan.

Som för övrigt kom till grinden och mötte oss, märks grabbarna trivs ihop.

Jack har sitt vanliga lugn över sig igen, vilket han inte hade med valacken som han stod med innan.

Så det känns verkligen kanon bra att han återigen fått en kompis han trivs med efter att fästmön flyttade ur stallet. Jack verkar allmänt gladare igen.


               
 

Nu blir det middag och sen ev en liten utflykt..


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards