En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 december 2017

Av Jenny - 19 december 2017 16:30


Idag blev det första gången som jag låter någon annan rida ut på Jack.

Gav ju nämligen en ridtur på honom i tidig julklapp till min underbara vän Emelie.

Då jag dels saknar henne som F*N i stallet, med tanke på hennes nya häst är 7mån och därmed står på annan lösdrift som är bättre för en så liten en.

Men det gör ju även att hon ej kan rida, är ju ett tag kvar tills henne lilltjej ska ridas in liksom.

Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte kändes skumt att se rumpan på Jack när dom red iväg, men jag visste att det skulle gå super bra.


   


Hade ju en liiiiiten baktanke med min julklapp med...

Nämligen att min underbara häst skulle charma in sig och att jag skulle få en medryttare i denna fantastiska tjej, vilket jag lyckades med!!!!

Hon gillade honom skarpt, så det blev ju TOPPEN!!!!

Nu blir hon återigen en del av vårt stall genom att motionera Jack 1-2ggr/v.

Jag får en KANON medryttare och glädja en vän samtidigt.

Win, win liksom!!!


Efter ridturen så fick grabbarna gå ut igen och Morsk fick sin gottis mat för magen i hagen.

DÅ vi glömde den lilla detaljen innan dom fick gå ut igen, Jack ville självklart smaka och det fick han.

Snacka om att dessa två grabbar gör allt tillsammans och inga problem att dela med sig osv.


       


Så bjuder vi på en som Maria tagit på Emelie och Jack under ridturen idag.


 


  Så glad och tacksam att det blev såhär, underbara vän   


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards