En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 december 2017

Av Jenny - 7 december 2017 18:15


Idag blev det ut till stallet när man klev av dygnspasset.

Så skönt att vardagen är som den brukar igen, inte min grej att vara sjukskriven.

Fick åka med Mie ut och väl där så var det dags för en ridtur.

Idag blev det jag/Jack, Mie/Weltino, Maria/Morsk och Ewa/Louise..

Snöblandat regn föll ner från himlen, men det blev ändå en mysig tur med våra hästar.

Äntligen ett lugn i stallet igen så man laddar med ny energi, istället för att det drar energi.


Fick skjuts av Maria hem sedan och så blev det kaffe, samt lite prat.

Så glad att denna underbara tjej bestämde sig för att stå kvar på gården med Morsk, samt ännu gladare när hon bestämde sig för att testa stå på box istället.

Så att Morsk blev Jack's nya hagkompis, samt boxgranne.

Och dom trivs verkligen kanon bra tillsammans grabbarna.


Lite bilder från idag..


 

     


Nu ska jag duscha så man får upp lite värme i kroppen igen och sen blir det lugn kväll i sällskap av lakritsråttan.


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards