En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 27 december 2017

Av Jenny - 27 december 2017 22:45


Jobbar ju men nu har h*n lagt sig och jag ska strax göra detsamma.

Men jag bara måste "avslöja" vad jag just gjorde.

Jag satt och kika runt lite på nätet, kan ju inte riktigt bestämma vilket klösträd jag vill ha till Joker.

Men jag vet ju vart det ska stå och att det ska passa i ett hörn.


Så när jag satt och bläddra runt på olika sidor, där dom finns jag väjler emellan.

Jo då ser jag ju att just ett av dom som jag ändå väljer emellan, är nedsatt 45% just idag.

Vilket såklart ger mig ångest direkt, då jag inte planerat att ha den utgiften denna månad.

Då lönen mm blev sämre pga jag varit sjukskriven osv.


Men efter lite betänketid och pratat med mamma, samt även Maria.

Måste ju få lite åsikter och råd liksom, då jag själv är sämst på att ta beslut snabbt.

Iallafall om dom ska vara minsta genomtänkta.

Så har jag nu beställt detta och jag är faktiskt super nöjd med det beslutet.

Varför avstå när man kan få det för nästan halva priset liskom   .


 


Vi får ju hoppas att jag blir lika nöjd när det kommer nästa vecka, men det tror jag.


Nu ska jag lägga mig, så man får några timmars sömn innan h*n vaknar.

Godnatt!


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards