En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 26 december 2017

Av Jenny - 26 december 2017 23:15


 


Hoppas att ni alla haft en trevlig jul med nära och kära, samt god fortsättning på er.

Dagen har gått ut på att bara slappa, Maria var snäll och fixade åt Jack på dagen.

Så jag bara kunde vara hemma, tills det är dags att bege sig ut dit för julbord med delar av stallgänget.


Snön vräker minst sagt ner idag, men jag gav mig ut på en längre promenad med Baileys.

Han älskar ju när det är massa ny snö och jag likaså, det är ju så vackert.

På vägen hemåt igen så gick vi förbi mammsen och där flirta han till sig lite godis.


 


Bästa grabben liksom!


Eftermiddagen blev lugn och det var dags att göra sig klar för julbordet som sagt.

Samt laga den maten vi skulle ha med oss.

Klart man även hann med lite hångel med favvo grabben innan det var dags att åka.


 


Haft en kanon trevlig kväll med som sagt enbart delar av vårat stallgäng, men en hel del skratt blev det. Så fick man ju passa på att gosa lite med Joker och Bamse med, ja deras syskon också.

Men det är ju våra grabbar som vi längtar efter liksom.


Lite bilder nedan:


 

      

       


Nu har jag duschat mm, ska slappa lite framför tvn ett tag till och sen blir det sängen.

Imorgon så är det dags för jobb igen.

Tack alla som förgyllt denna dag, ingen nämnd och ingen glömd.


Godnatt på er!


P&K


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards