En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 25 december 2017

Av Jenny - 25 december 2017 20:30


Klev av jobbet 10 och då blev det ut till stallet i några timmar.

Som vanligt flög dom förbi och man fick sig en hel del skratt så tårarna spruta.

Vår Åsa och hennes fantastiska julhistorier alltså, hon är stört skön!

Tror både jag och Maria kommer ha ont i skratt musklerna imorgon   .


Efter stallet så blev det taco middag och ännu mer skratt, tänk att man aldrig har en tråkig stund ihop med min relativt nyfunna vän Maria.

Gott var det dessutom, slår helt klart julbord med hästlängder   .

Sen är det ju så att man åt det igår och ska göra även imorgon, så det var väligt gott med nå helt annat ikväll.

Tack för sällskapet och alla skratt gumman.


Nu ska jag bara vara resten av denna kväll, ska strax ut för sista rastningen av pälsklingen.

Men just nu sover han sött, så dumt att väcka honom liksom.

Tänt ljus och bara njuter av ännu en bra dag.


       


Trevlig kväll på er!


P&K

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards