En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 26 januari 2015

Mys söndag..

Av Jenny - 26 januari 2015 00:30



Idag så har hundarna haft sin lediga dag, ja alltså dem har självklart varit ut.

Men det har varit helt fritt från träning mm..

Även dem behöver ju det ibland, sen så har matte varit rätt sliten idag med.

 

Satt ju uppe till tidig morgon för att kika detta:

 

 

 

Och tror att dem flesta vet hur matchen slutade, trist men sant liksom.

Men Alex är nog snart tillbaka på topp igen, är ju så lite som krävs för att det ska sluta fel liksom.

Oavsett så är han en grym idrottsman och svensk stolthet i alla lägen.

Var såååå maffigt se hans intågande till Zlatans version av nationalsången.

Man fick gåshud minst sagt, trist dock att det slutade så snabbt och med förlust.

 

Men jag har iallafall "motionerat" lite, även om det var utan hund.

Blev en tur till affären och tillbaka i sällskap av mammsen, inte helt fel det heller.

Vi saknade lite till middagen så passade på ta promenaden medan solen sken, var faktiskt super skönt ute.

 

Annars lite "plock" hemma och bara varit.

Bror med familj kom förbi en sväng och fikade, alltid lika trevligt.

 

Jo så pratade jag ju med pappsen igår med, vilket kändes bra.

Tänker en hel del på honom nu, då hans sambo drabbats av en stroke.

Fy så hemskt, livet kan verkligen förändras över en natt minst sagt.

Men det är ändå "ok" med henne nu och hon gör framsteg hela tiden.

 

Ikväll så har jag kikat tv och myst med dem fyrbenta, finns inget bättre sätt att tillbringa en kväll.

Ja det skulle väl vara om tvåbent gjorde oss sällskap med, men det får bli en annan helg.

Och vi hade ju iallafall mammsen sällskap, inte helt fel.

 

    

 

Försökt anmäla Bella till utställning ikväll, men det ville inte funka.
Så hoppas på att det gör det imorgon, så man får det gjort liksom.

Sen så har uppfödarn till henne lagt ut om gemensamt BPH i höst för syskonen.

Hoppas många eller helst alla kommer, vore kul få se dem live.

Samt att träffa ägarna till dem och så.

 

Sen så har jag även anmält intresse till en kurs med Bella, börjar i Mars.

Så är en hel del inplanerat och det känns toppen.

Allt som rör hund är ju skoj!!!!

 

Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen för att drömma mig bort.

Imorgon väntar lite kul saker.

 

Dagens minion:

 

 

 

Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards