En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Jenny - 23 januari 2015 18:38




Sovit helt ok inatt, lite klåda mm..

Vaknade vid 08 redan, så då rastade jag hundarna och sen somnade vi faktiskt om till 10.30

Helt sjukt, vet inte när jag sov sålänge sist?!

Men antar att jag behövde det och det var grymt skönt.


Idag kom bror och Kevin på besök, alltid lika trevligt.

Bror och mamma fixade med bilen, var något som behövde fixas på det.

Medans så fick jag busa loss med Kevin och det är en väldans fart på honom nu. 

Vi tittade på "Babblarna", eller jag tittade och Kevin dansade loss.

Sen blev det lunch för oss när mamma och bror var klara med bilen.

Mätta och belåtna så satte vi oss för att prata inne vardagsrummet och Kevin somnade sött.

 

 

 

"Batteri" torsk kan man säga, sen var det dags för han och bror att åka för att hämta Patrik på dagis.

 

Häntade in posten och idag kom mina skyltar!!!

Och jag är verkligen super nöjd med dem, den ena sitter på ytterdörren och det blev kanon bra.

 

 

 

Den andra ser ut såhär:

 

 

 

Den ska upp på stolpen till trappen ute, men jag ska ha på lite mer "behandling" på den först.

Är redan behandling på dem, men då denna ska utsättas för mer väder och vind.

Så tänkte jag ha på lite extra.

Helt klart så var dem värda pengarna!


Så kom även mitt hängsmycke och även min pin, var väl helt ok.

Ser väl inte helt ut som en amstaff, men man får ju vad man betalar för.

Och dessa var billiga minst sagt, ska kolla på utställning sen om jag hittar någon mer jag gillar.

Som är mer verklighets trogen så att säga, men dessa duger sålänge.


 


Fick även som ni ser med på bilden, med en extra pin.

Snällt av dem måste jag säga.


På eftermiddagen så tog jag och mamma en promenad med hundarna.

Mamma tog Bella och jag Baileys, han är ju lite för stark för mamma när han är taggad.

Vilket han typ alltid är, super lycklig kille så fort man ska gå ut.

Men älskar honom oavsett mest i hela världen.


Sen middag för både två och fyrbenta, blev nå så enkelt som pyttipanna för oss tvåbenta.

Så sjukt gott att jag skulle kunna leva på det typ, nej men nästan iaf.

Nu har jag duschat och intagit soffan, blir mys resten av kvällen.

Och det i sällskap av dem bästa.


Life is so goood!!!

Lycklig tjej numera och ett drama fritt liv!

Kunde inte önska mer

Hugs And Kisses






 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards