En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Jenny - 4 januari 2015 14:44



Många skulle säkert kalla mig galen, tokig mm..

Men just nu önskar jag innerligt att jag var rikare än vad jag faktiskt är!

Eller att man hade en generös rik släkting hade ju också funkat.


Har nämligen fastnat för den där svart/vita fröken så jag inte kan sluta tänka på henne.

Ja jag har mina två grisar och skulle aldrig byta ut någon av dem, men det hade väl inte gjort ett skit att dem blev en till. Mer att älska och bry sig om liksom.


Nej nu måste jag stoppa något i magen, hungrig!!


Hugs And Kisses

Av Jenny - 4 januari 2015 14:34



Tanken var ju att gå till ängen med pälsklingarna, men det var så satans halt på vägen så det blev skogen istället.

Inget dem klagar över eller jag heller för den delen, var riktigt mysigt att komma ut en stund.


                           


Jag är så tacksam för att jag får ha dessa två fantastiska individer i mitt liv.

Ingen dag blir tråkig och man får skratta en hel del.


   


Bella slocknade snabbt i soffan när vi kom tillbaka, älskar hennes stil med bakbenen.


Hugs And Kisses




Av Jenny - 4 januari 2015 11:45


 


Försöker tänka positivt, men idag är det tufft att inte röka..

4e dagen och känns som jag snart ska klättra på väggarna!!

Gått över förväntan såhär långt allt som allt, men nu börjar det som sagt bli drygt.

Men har bestämt mig att jag ska fixa detta och imorgon kör ju gymmet igång med, så det kommer nog underlätta en hel del. Sen så har jag underbara människor och mina fyrbenta som får mig att tänka på annat.


Hoppas innerligt att nya dammsugarn kommer imorgon med, så man kan få städa ordentligt.

Blir ju galen av att se hur skitigt det är här hemma nu, jag som dammsuger minst en gång om dagen annars.


Solen skiner ute så tänkte ta mina fyrbenta och gå till ängen en sväng med dem.

Är ju super halt på vägarna, så man kan inte gå var som helst just nu.

Men ängen är nära och där kan dem busa av sig ordentligt.


Ha en fortsatt bra dag alla !!


Hugs And Kisses




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards