En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Jenny - 19 januari 2015 23:39



Idag så har Baileys fått en promenad upp till skogen här bredvid, där han fick springa lös och bara njuta.

Samt så fick han kort sväng nu ikväll med mamma, hon föredrar Bella fortfarande..

Haha Baileys är lite mer "motor" och instämmer inte alltid om vad man själv tycker.

Så det tar ju en del på hennes nacke mm..


Bella fick en sväng med mamma på dagen och sen tog jag en kort med henne nu ikväll.

Båda gångerna fick fröken träna på "sitt, stanna kvar" och sen inkallning.

Hon är super duktig och förstår väldigt snabbt vad man menar.

Duktig tjej <3


Annars har vi mest "degat" hemma, då jag inte mår nå vidare.

Men det börjar vända känns det som, även om klådan är HEMSK!!!

Men hoppas innerligt på att den med ska ge med sig snart.


Jag råkade somna någon timme på eftermiddagen, vilket resulterar i att jag inte alls är så trött nu.

Så känner inte alls för att krypa ner i sängen, då jag vet att jag ändå inte kommer somna.

Tänkte se "Wentworth" på 4an, sen lägga mig.

Kan ju se i efterhand på tv:v, vilket är SUPER för då slipper man se reklamen.


 

Baileys mös med "mormor" (mamma) i soffan, sen bäddade hon ner honom och han låg sött kvar <3


Önskar alla en god natts sömn, så ses vi nog imorgon.

Väldans många som börjat läsa, eller iallafall öppna min blogg.

Vilket känns kanon roligt, så jag ska försöka uppdatera mer om träningen med hundarna osv..


Hugs And Kisses



Av Jenny - 19 januari 2015 10:01



   


Idag blir Bella 6mån, tiden flyger minst sagt fram.

Inte en dag har jag ångrat att vi köpte denna fantastiska tjej.

Grattis mattes fina tjej!!!!

 

   



 

 

Hugs And Kisses

 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards