En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Jenny - 8 januari 2015 15:39



Eller det är jag ju på ett sätt, men i detta fall syftar jag på pengar.

Fått ett erbjudande som verkligen hade varit toppen att "nappa" på.

Men tyvärr är det inte genomförbart, men annars så.

Tror att det är detta som ger mig huvudvärken, för jag går och funderar på det iallafall.

Många hade sagt jag var galen tror jag, men samtidigt så finns det dem som skulle förstå mer än väl med.

 

Sugen som sagt, men det går inte.

Ibland önskar man att man var född RIK!!!

Eller så är det kanske tur att man inte är det, roligare att få kämpa för det man vill ha osv.

Men just nu önskar jag innerligt att så var fallet, att man hade en hel del undanstoppat om man säger så.

 

Ja ja bara gilla läget det...

 

Hugs And Kisses

 

Av Jenny - 8 januari 2015 15:19


Efter att dem varit här och fixat så att det inte längre är stopp i handfat mm..

Så tog vi pälsklingarna på en promenad, trots att vi tvåbenta mår allt annat än bra.

Men det var faktiskt ändå skönt att komma ut en sväng och man har ju hund oavsett mående så.

 

                                         

 

Väl hemma igen så somnade pälsklingarna gott inne i sin soffa.

 

Hugs And Kisses



Av Jenny - 8 januari 2015 11:01



Dem var ju här från hyresvärden igår., då vårt handfat på lilla toaletten börjat läcka.

Så då fick dem även kika på det i köket och handfatet på toaletten uppe, med tanke på hur sakta vattnet rinner undan.

Dem fick det ej funka som dem ville, så satt dem skulle komma tillbaka som idag med bättre "grejer".

Men det ville ändå ej släppa när dem väl kom idag, så nu är ett annat bolag som håller på med sånt här.

Så får vi se om dem kan få det att funka som det ska igen då.

Vi är ju tydligen inte dem enda som har "problem" i vår lägenhet, utan det finns visst dem som har ännu större.

Fast det är ju som man säger " Karma is a bitch if you are a bitch".

 

Resten av dagen tillägnas mig själv och så ska hundarna få sitt med.

Det vanliga liksom, vet dock ej om jag ska ta skogen eller nå annat med dem idag.

Vi får se helt enkelt.

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards