En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Jenny - 7 januari 2015 20:31



Ja idag så körde man igång på gymmet igen och denna gång ska jag nå mitt mål.

Finns inga ursäkter till att inte göra det och jag har faktiskt under jul ochy nyår gått ner 5kg.

Fast man inte gjort mycket annat än ätit massa gott, så det kändes ju kanon!!

Och nu är man då igång med gymmet igen, vilket känns så BRA!

Gick kanon bra idag även om det var längesedan man var där liksom.

Visst jag känner mig lite små seg nu ikväll, men det kan jag leva med..

 

Bella fick en kvällspromenad med mamma efter middagen och sen klippte jag klorna på henne, samt Baileys.

Ska ta en sväng med honom med tänkte jag, men just nu ligger dem båda och sover så dem snarkar.

Men ska strax ta rundan med Baileys oavsett, så får dem somna om sen.

 

Har sökt lite jobb idag, ja jag har ju mina som jag är vikarie på.

Men klart man vill ha något fast liksom, skulle ju göra allt så mycket enklare.

Även fast jag har kunnat unna mig massor med saker sista tiden, så skulle det ju absolut inte vara fel med en fast inkomst.

Så att man hela tiden visste vad man får in och så.

 

Nej nu ska jag ta en runda med Baileys, så jag kan mysa ner mig i soffan sen.

 

Hugs And Kisses

 

Av Jenny - 7 januari 2015 17:50


Fick ett samtal på förmiddagen av Mikaela som undra om hon och familjen kunde komma över.

Dels för att umgås och sen för att hundarna skulle få busa, dem har ju 3st labrador tikar.

Självklart sa jag, vi bestämde att vi skulle mötas på samma ställe som vi åkte till sist.

Så jag tog med mig enbart Bella, tyckte hon kunde få umgås med labbe tjejerna ensam.

Då det är nyttigt för henne att stå på egna tassar och umgås med andra hundar utan Baileys.

 

Så efter att dem fyrbenta fått busa av sig och barnen var nog rätt nöjda dem med.

Så åkte vi hem hit för att fika, prata och bara umgås.

Var trevliga timmar och det måste vi göra om snart, båda är vi dåliga på att höra av oss.

Eller vi pratar rätt ofta, men dåliga på att ses.

 


 

 

                                             

 

Baileys fick också en sväng senare på eftermiddagen, då ensam.

Så fick Bella snällt stanna hemma medans.

 

Hugs And Kisses  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards