En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Så sant!

Av Jenny - 23 november 2012 11:50

Vet ni varför ert förhållande börjar så perfekt, men sedan vänder allting från ingenstans?

För ju mer tiden går, desto mer känslor får du. Desto mer försiktig blir du och desto mer svartsjuk blir du. Men vissa gör felet att dom visar det på fel sätt. Från början tycker du tex att det är okej att han/hon går ut och festar, men efter några gånger börjar du känna en viss osäkerhet. Du blir rädd att förlora den du tycker om och visar det på fel sätt.


Du börjar sätta gränser, småbråka, klandrar din partner för att han/hon inte är samma person som innan, men sanningen är att det är du som förändras. Jag själv vill bara att mitt förhållande ska gå uppåt och uppåt, men sen vet jag också att det måste gå ner, men det är då vi ska hålla ihop och se varandra som ett team.

Istället för att uppskatta att din partner bryr sig om dig, tycker du det är jobbigt. Du börjar irritera dig på din partner inte är som de brukade vara. Ni börjar irritera er på varandra, börjar bråka. Ni pratar inte som ni gjorde innan och många gör felet att ge upp här.


Allt detta började när känslorna blev starkare, men visades på fel sätt. Men båda gjorde fel. Det dom gjorde fel var att släppa varandra när känslorna ökade som mest. Dessa två personer kunde göra något bra av detta men dem gick åt varsitt håll, när dem egentligen skulle vara mot samma väg. Och detta vet dem inte idag. Är det inte sjukt hur kärlek kan vilseleda dig? Är det inte sjukt hur kärleken kan lura en? Kärleken är mäktig, men ni måste också vara mäktiga!

 

Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards