En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Jenny - 22 november 2012 01:48


Dags att nanna kudde, har en mens värk från helvetet just nu. Men tagit tabletter, så nu bara hoppas man kan sova lite..
Tror det är dags att ta ut "spiralen" med, även om den har några år kvar. Men känns som jag bara får mer och mer smärta nu varje månad. Plus att jag får en huvudvärk från helvetet i ungefär en vecka innan det är dags. Så tror det kan vara bra att ta ut den. Var ju samma visa innan jag bytte till den från piller så. Aja kanske inget andra vill läsa om men iaf..

Har även funderat på detta med hund, och jag vill så gärna ha en.. Vi får se hur det blir med det. Imorgon ska iaf en tjej höra av sig som ska sätta ut sin 1åriga hane på foder härifrån Hudiksvall.. Får se varför och sen vad mer hon berättar om honom. Vill ju inte ha nå knas liksom, men det skadar ju inte att höra sig för.

Nu ska jag iaf försöka sova, natti natt

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards