En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Jenny - 29 november 2012 13:20


Nu finns det svart på vitt att lille Baileys är min, pappret kom idag och jag längtar som en tok.

Ska bli såååå mysigt!
Nästan det ända jag har i skallen just nu, stackars mamma är nog lite "less" på tjatet ;)...

Fast hon förstår mig med såklart.

Hugs And Kisses

Av Jenny - 29 november 2012 11:51


Så då var mötet avklarat, gick bra men var inte det minsta orolig så. Nu är det bara vänta på buasen hem. Ska handla innan med, lättare än att gå till affären hemifrån. Sen så har mamma så ont pga att det blivit så j*vla kallt, så tar det innan jag åker hem istället.

Sen tänker jag INTE gå ut mer idag, tänker mysa ner mig i soffan jag. Är ju fortfarande dunder förkyld så vill ej att det ska bli värre liksom.

Joker verkar inte minsta brydd över att Junior inte finns hemma hos oss längre. Han mös i soffan hela kvällen igår och har sovit i sängen med matte :). Så allt är bara bra, trodde iofs inte att han skulle vara brydd av det heller. Men man kan ju inte vara säker liksom.
Och det har gått kanon med Junior för brorsan och dem med.

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards