En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Jenny - 20 november 2012 11:44



Vill inte vara sjuk, men inte mycket man kan göra liksom..

Har ringt till husläkarmottagningen här och ska dit 14.30, tydligen så är det många som ligger i denna förkylning mm.

Och den är ett rent helvete att bli av med, så det är inte jag som är vek.. Vilket kändes bra att höra..

För det är rätt drygt att typ "bada" på nätterna och känna sig ofräsch hela tiden för man svettas som en gnu. Och bara att gå 2m känns som man sprungit ett marathon lopp liksom.. Mamma har under några dagar sagt att jag andas väldigt tungt med, så bra man får komma till läkarn och dem kollar upp det..

Dessutom så har min psoriasis börjat komma med, och det brukar tyda på att jag har en infektion i kroppen..

Och den blir man ju tyvärr inte av med i första taget och man ser ut som ett freak!  .

Inte det minsta roligt, men det syns både i hårbotten och på kroppen tyvärr.. Ser ut som man har mjäll, och håret blir skitigt bara på en dag.. Och det kliar nå så in i norden!! Inte alls roligt kan jag säga. Önska jag slapp skiten...


Skulle ju som sagt jobbat imorse 7-14, men fanns inte en chans att jag skulle palla med det. Kände mig bättre igår på dagen, men sämre mot kvällen. Och inatt var det inte roligt alls. Så det var bara att ringa sig sjuk det, trist men sant. Men måste ju tänka på sin egen hälsa i första hand liksom...

Jag friskanmälde mig ju även till FK igår, så just nu väntar jag på att dem ska ringa upp så att jag kan säga till om att jag ska fortsätta vara sjuk och att intyg kommer att komma..


Hugs And Kisses





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards