En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Jenny - 10 november 2012 22:30

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kika på "Cockpit". Får se vad man tyckte sen, men den är säkert ok iaf.. Joker och Junior ligger här bredvid med, efter att ha varit ute en sväng.

För en stund sedan fick jag en Dajmstrut hemkörd, inte illa att man har så snälla grannar. Dem var ute och åt och köpte sedan med glassen hem till mig. Tack igen :)..

Skulle ju ha spa kväll hade ja tänkt, men det får bli en annan kväll istället. Känt mig lite låg ikväll, men nu är jag på topp igen..

Ha en fortsatt trevlig kväll alla, så får ni sova så gott sen. Det tänker jag efter filmen.

Hugs And Kisses

Av Jenny - 10 november 2012 14:13

Lille Junior med börjat vara ute nu, det var så att han smet ut några gånger först. Och jag tog in honom direkt, men nu får han gå ut när han vill. Oftast är pappa Joker i närheten hela tiden, då han tycker det är super att ha med sin egen kompis ute.

Och dem far verkligen runt ute ihop, det klättras i träd mm. Så skönt att det funkat så bra mellan dem sedan dag1.

Hugs And Kisses

Av Jenny - 10 november 2012 14:06

Ville bara testa att göra ett inlägg från min Iphone och det verkar funka perfekt det.

Fick ju två st biobiljetter i posten igår, så dem tänkte jag använda nån dag/kväll. Bjuda med någon trevlig liksom.

Hugs And Kisses

Av Jenny - 10 november 2012 13:54




 

Vet att det var ett tag sedan jag skrev nått, men inte varit på humör för det..

Vilket är sjukt ovanligt för att vara jag, men ska se om det kommer tillbaka nu..

 

Hmm vad har hänt då?

Det har varit ett berg och dalbana rent känslomässigt, mycket kul har hänt. Men också en del tråkigt.

Men det är väl så livet är antar jag?!

 

Denna veckan som snart passerat så har jag jobbat som en tok, vilket kännts så j*vla bra!!!

Fick ihop lite över 40 tim tis-fre, så är jag nu ledig idag lördag och imorgon söndag.

Sen har jag inbokat mån-tis igen, hoppas såklart att det ska bli mer. Men det återstår att se.

Känns skönt dock att det nya systemet för oss vikarier verkar ge bättre utdelning på timmar och så.

 

 

Mammsen är ju hemma och hälsar på med, men ikväll ska hon in till bror och Lollo och vara barnvakt.

Dem ska iväg och fira någon polare som fyller år, och jag kände att jag inte vill vara barnvakt denna helg.
Då jag jobbat som jag gjort denna vecka och ser fram emot sovmorgon. Vilket man inte får om lilleman är här.

Sen så har jag faktiskt passat honom varje lör till söndag sen jag flyttade hit, så känner mig inte direkt elak för att jag inte ville denna. Men mammsen ställde upp så..

 

Så ikväll ska jag nog ha en lite spa kväll för mig själv, ta ett varmt bad, sätta ansiktsmask mm..

Och ta och raka bort "pälsen" på benen, haha!!!!!

Nej jag brukar ej ha det, men vafan ingen som sett den ändå så, men nu ska den bort.

Har tvättat lite nu på förmiddagen och tänkte bädda rent i sängen med.

Så blir det toppen att krypa ner där inatt sen!!

 

Hmm ja det var väl lite om vad som hänt det...

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards