En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Jenny - 26 november 2012 14:51




Mammsen har nämnt vid några tillfällen nu sedan hon kom hem att hon misstänker att hon kanske kan vara allergisk mot lille Junior. Det kliar och svider i ögonen mm..
Jag har väl inte velat lyssna på det örat, men får väl lov att göra det.
Nu ska hon ju åka bort ett tag och då får vi se om det blir bättre och sen kommer tillbaka när hon kommer hit igen.. Vore super trist om det är så, men man kan ju bara känslig mot långhårig men ej korthår.. Men vi får se som sagt, isåfall blir nog båda missarna ledsna, och jag lär ej skaffa ny. Då får Joker vara ensam katt, så är det bara..


Hugs And Kisses

Av Jenny - 26 november 2012 13:18


   


Här kommer som sagt en bild bomb av lille Bailey, från det att han är 1 vecka gammal tills igår 25/11-12..



 



    


 


 


 




Visst är han väl bedårande söt?

Längtar efter att få hämta hem honom nu!!!!!

 

Hugs And Kisses





Av Jenny - 26 november 2012 13:15


Ja som dem som ser min FB märkt så kommer det ju en "spansk bomb" till Iggesund i januari. Och nej det betyder inte att jag ska "bomba" något eller så.. Utan är så att jag har hittat min hund, och han heter Spanish-Bomb i stamtavlan och är en Amstaff. Alltså en american staffordshire terrier..
Men kommer att kalla honom Baileys...
Han är redan 10veckor gammal, men då jag kommer att jobba en del över jul och nyår så sa vi att han får vara kvar hos uppfödaren till efter det. Så att jag inte behöver lämna honom med olika människor direk i början liksom. Och det var inga problem, så det var skönt det gick och lösa.


Längtar som en tok efter att få hem honom nu, sötnosen liksom. Ska även försöka ställa ut honom några ggr så får vi se hur det går. Så ska vi träna lite såklart med, men första året ska man ta det lugnt med dem. Men lite vardags träning mm och korta promenader blir det ju såklart :)..


Uppfödarn har varit super gullig och skickat bilder från det att han var 1v gammal. Och sen fram tills igår, alltså hur han ser ut idag som 10v gammal kille :)...
Gör ett inlägg sen med alla bilder :)..


Nu ska jag vila en stund...


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards