En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Jenny - 11 december 2012 17:59



 


Jag bara längtar efter denna lille kille, han är ju så söt så man typ dööööör...

Underlättar som sagt lite att has uppfödare är underbar och uppdaterar sin blogg om valparna ofta och sen att man får mms på honom.. 

Önskar jag kunde åka nu och bara hämta hem honom, han är ju redo att flytta liksom.

Men med tanke på att jag ska jobba en del, så känns det inte bra ta hem honom just nu.

Så jag får försöka att vänta, vilket inte alls är min starka sida.

 

Detta är något som jag typ tänker på hela tiden, ihop med det andra.

Önskar man kunde påverka mera, men det kan jag inte.

Jag får helt enkelt bara hoppas på det bästa   .

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 11 december 2012 17:43



 


Idag fick jag ett paket i postlådan och det innehöll detta underbart vackra halsband.

Texten som står är skriven i boxen man förvarar halsbadet i..

Det är från våra underbara vänner Line och Per i Norge..

Underbara människor som man inget annat än älska kan..

Tack så mycket igen, jag är super glad.

 

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 11 december 2012 17:24




I can´t expect to have a answer in 2 seconds or like in a few days..

But  can´t blame me for hoping?!

Hope is the last thing  person will loose so..

And after all i know our connection is a rare thing and that we have something special.

 

All i wish for at this point is that he would just say "ok Jen, i still have the same feelings as before. And that he´s willing to give it another try".  I mean i would never do the same misstake a 3rd time, thats for sure..

This is like all that takes up my mind right now, and that my doggy soon will be here.

 

And i mean this time im totally open with it all, and don´t really care if someone thinks im stupid or whatever.

Or if they think what im doing isnt right etc..

This is my life, its time i take charge over it, and dont let crazy thoughts take over.

 

They say its better late then never, lets just prey i´m ot to late   .

 

Hugs And Kisses

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards