En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Jenny - 6 december 2012 13:18



Personligen så tycker jag det kunde struntat i att snöa mer, vi hade ju redan massor!

Men får alltså ännu mer nu, bara hoppas att dem hinner med och ploga mm..

Så att alla som måste ut och köra bil och så, kan ta sig fram.
Visst det är super fint ute och alla vill väl ha en vit jul, men som sagt det behöver ju inte bli metervis med snö.

Har varit ute och sopat av trappen och även fått fram en liten gång, så hoppas jag att plogbilen kommer sen med.

Så att man inte behöver känna sig totalt insnöad..

 

Tog en promenix ner till grannen en sväng och snacka lite mm, och snön gick till lite över låren..

Så ja vi har fått en hel del, men då gick jag gevägen genom skogen.. På vägarna ligger det nog nu c:a 20-30cm ny snö.

Tyckte ej att det spelade någon roll om jag "pullsa" den korta vägen geom skogen, eller om jag tog vägen. Då dem inte hunnit ploga vägen alls efter nya snön än, antar dem prioriterar dem större vägarna. Istället för dem mellan alla hus här nere..Hade blivit kall oavsett liksom, men jag var duktig och tog på mig dubbla byxer.

 

Men nu är jag iaf hemma igen, och tänker inte alls gå ut mer idag.

Nu blir det soffan och fixa inne resten av dagen.. Tvättar lite och ska även dammsuga.

Har även fått jobb den 30e december nu med och blivit förfrågad om lör-sön denna helg. Så jag hoppas att jag får dem

två dagarna med, så har jag iallafall fått ihop några pass liksom. Sen kan man ju bara hoppas att det trillar in mer, är ju ändå bara början av månaden än..

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards