En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Jenny - 2 december 2012 17:58



Ibland så sitter jag bara och tankarna far runt i skallen..
Hur kommer det sig att något som kändes så rätt, ändå blev så fel. Att en "ytlighet" kunde förstöra liksom.. Och allt ligger hos mig själv, nästan så jag skulle säga att jag är rädd för vad andra ska tycka. Eller jag vet inte, men nått fel är det iaf. Hur det än är så berör detta mig på ett sätt som jag aldrig varit med om, och hur mycket jag än försöker glömma och bara gå vidare. Så kommer jag hela tiden tillbaka till ruta ett.
Och undrar hur det kunde blivit mm, om jag bara vågat. Nog något som alltid kommer finnas med mig. Och dem säger ju att man lär så länge man lever, så något positivt kommer väl med..

Hugs And Kisses

Av Jenny - 2 december 2012 14:47


Ja som ni vet så flyttade ju Junior hem till bror och dem. Då vi misstänker att mammsen är allergisk, och dem dagar som nu Junior varit borta. Så har det inte kliat på mammsen. Så får väl se om de kommer tillbaka nu, får försöka hålla honom från ställen som hennes säng mm..

Men nu är ju alltså Junior tillbaka, då det blev så att lille Patrik tyckte det var lite för kul att ha en egen misse. Så han fick liksom aldrig vara ifred, så dem tyckte dem hela tiden fick vara "elaka" mot Patrik.
Så bror kom hem med honom hit idag igen. Och missarna har lekt som bara den, låtit som jag haft 2 elefanter som rusat runt här hemma. Så nu är det som förr här hemma.
Just för tillfället har dem krupit ihop och sover i soffan.

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards