En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Jenny - 4 december 2012 17:57



Har precis ätit middag, blev taco idag. Och gissa om det var gott?!

Mätt så att jag nästan inte kan andas, men det är det värt   .

Är ju så sjukt enkelt och smaskigt, och kan ju inte vara allt för onyttigt?!

 

Tack vare att det varit iskallt ett par dagar nu, så är jag ju lite glad över att lille Bailey inte kommer förrän i Januari.

Ja eller att jag inte ska hämta hem honom förrän då.

För just nu är det ju så att jag själv helt styr om jag vill gå ut eller inte liksom.

Samtidigt som jag LÄNGTAR som en galning efter att få hem honom.

Så man kan väl säga att det är blandade känslor liksom..

Hoppas ju att jag får inte lite mer jobb, då det var därför han skulle stanna där borta från första början.

Annars kommer jag hämta hem hoom så fort jag kan, det kan jag lova.

Eller ja det kommer jag ju oavsett, men ja ni fattar nog.

 

Bailey´s uppfödare är ju bara för gullig, idag fick jag mms med lite bilder på honom.

När han myser i soffan med henne och hennes son, gjorde mig super glad.

Här kommer dem...

 

 

 

 

 

 

 

Han är ju bara så sööööööt!!!!

 

Hugs And Kisses

 

Av Jenny - 4 december 2012 14:32




Är väl det minsta man kan kalla det!

Vet att jag inte ska blogga om jobbet, men detta var något jag var tvungen få ur mig.

Ett helt pass var det man har inbokat i jul/nyår, fick det precis skickat till mig.

Varför skulle vi lämna besked hur vi kunde jobba v51,52,1 och 2 liksom. Dessutom så har jag vänner som blivit ner sms:ade och ner tjatade om att dem behöver vikarier till jul/nyår där. Varför då?? När det inte ens finns ordentligt till oss som svara snabbt och direkt! Nej grymt dåligt säger jag bara, gjorde ju humöret sjönk till botten. 
Dessutom påminna oss om att grönmarkera oss, för det är brist på vikarier. Jo tjena, varit det hela förra veckan jag, utan att få nå tider och heller inte denna. Nej tror dem borde se över det nya systemet jag, vet jag inte är ensam om att inte gilla detta!!


 


Men men nu ska jag sluta tänka på det och hoppas på att det snart trillar in mera.

 


 


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards