En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Jenny - 29 oktober 2014 19:01



 

Bestämde mig för att ståträna lite med Bella idag.

Snälla grannen ocgh vännen Mimmi kom upp för att sköta min kamera, så att jag skulle få lite bilder.

Och vilken stjärna Bella är, idag var första gången med koppel på.

Samt tredje gången sen hon kom till oss.

 

     

 

Ska bli så kul att få visa upp henne i ringen.

Debuten är som sagt på vår inofficiella i Hudik, bra träning och alltid trevlig stämning.

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 29 oktober 2014 18:57



Igår var ju som sagt vädret helt fantastiskt.

Men idag var regnet tillbaka och det vräkte ner på förmiddagen.

Jag bestämde mig för att ta en skogspromenad med Baileys.

Så skönt med hundar som inte bryr sig att det regnar, utan lika lyckliga oavsett.

 

       

 


 

Vatten är super kul, bara man slipper simma   .

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 29 oktober 2014 18:16



Solen visade sig äntligen, har ju haft regn i flera dagar..

Så idag fick Bella följa med till gräsvägen här i skogen bredvid.

Inte alls långt dit, men för långt för en så liten tjej att både gå dit, busa där och sen hem igen.

Så hon fick sitta i ryggsäck och det gick kanon, hon satt så lugnt.

Hade även grabbarna med, vi gick kanske bara 100m på sjävla gräsvägen.

Men tror att det var tillräckligt första gången för en liten tjej på 14,5v.

Vi tog en paus innan vi vände och gick tillbaka igen, då fick gänget leta godis.

Alltid lika populärt och lilltjejen somna gott när vi kom hem.

 

                                                         

 

 

Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards