En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Jenny - 23 oktober 2014 00:26



Idag så var det som vanligt inget roligt väder.

Så det var bara att ta på regnkläderna när jag gick till skogen med Baileys.

Även han fick ha regntäcket på sig, i hopp om att inte bli super blöt.

Och nu i efterhand så är jag såååå tacksam för att jag satte på honom det, då han bestämde sig för att rulla i någon skit medan matte var upptagen med att plocka svamp.

 

   

 

Som vanligt så var det mysigt att komma ut en sväng, man glömmer rätt snabbt att vädret inte är det bästa.

Väl hemma igen så var det dags för Bella att få komma ut och sen även att få lunch.

Sen fick hon hänga ensam ute med matte en stund, innan jag satte henne i hundrummet med Baileys.

Och gick på promenad med Boss, så skönt att ha flera hundar, så Bella iallafall nu i början har sällskap hemma av någon liksom. Man kan ju ändå inte vara borta super länge, men 30min uatn problem iaf.

 

På eftermiddagen sen så tränade jag lite stå med lilltjejen och hon är ju bara så duktig.

Visst vi måste börja träna med koppel sen med, men iallafall en bra start.

 

 
 

Kommer bli super kul debutera den 22/11 med lilltjejen.

 

Annars så har vi bara myst här hemma, Rex var här en sväng medans hans mate och husse tog ena sonen till akuten. Han har stukat en tå väldigt illa, men dem ville kolla upp så den ej var bruten.

 

Nu ikväll så har Bella och Boss busat lite, kort stund innan samtliga somande gott.

Nu blir det snart sängen och imorgon får vi se vad man hittar på.

Vore skönt slippa regn, men det är väl inte så troligt..

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards