En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Jenny - 7 oktober 2014 17:18



Redan igår innan vi gick och la oss, så hade det börjat regna.

Men jag tog ändå fram blod och klöv, för att lägga ett viltspår åt Baileys.

Så efter morgon rastning och frukost, så cyklade jag iväg för att lägga det.

Blev c:a 1km lång och med 3 vinklar.

Jag lät det ligga emellan c:a 8 och 14.30, så 6,5tim i detta skitväder.

Var ju inga problem för Baileys, som löste det galant och hittade sin klöv.

 

 

 

Tror att både han och jag var lika nöjda över att komma hem sen.

Rätt kalla, men inte allt för blöta då jag hade regnkläder och han sitt regntäcke under selen.

 

Sedan blev det 20min apportering med Boss, han var lika energisk som alltid.

Brydde sig inte det minsta om att regnet vräkte ner, men det är väl så att det är matte som bryr sig mest.

Hans päls är ju inte så rolig när han blir genomblöt, men som tur är har man overall till han.

 

Så idag har jag två nöjda grabbar som fått använda sina huvuden lite.

Skönt när man väl kommer ut med hundarna, oavsett väder.

Men just innan är man inte alls så sugen, men det är ju som dem säger.

Att man faktiskt har hund oavsett väder och vind, är ju ett beslut jag fattat liksom.

Så då är det bara att göra det även om det är pissväder ute.

 

Igår kväll så körde jag lite spontan fristående träning med grabbarna när vi var i köket.

Passade såklart på att fota med, alltid lika kul.

 

     

 

Mattes duktiga grabbar, som jag längtar tills det är dags att göra det på riktigt nu.

På söndag är det dags för Baileys, ska bli så kuuuul!!!

Även om han inte tar det sista certet, så är han ändå bäst enligt mig.

 

Nej dags att fixa lite middag kanske..

 

Hugs And Kisses

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards