En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Jenny - 25 december 2013 18:25



Idag var det ju dags för jobb i form av intro igen då, kändes kanon trots att det var julafton.

Då saknaden av snö mm, gör att det inte känns som det ska vid jul.

Man saknar ju den där riktiga stämningen liksom.


Men iallafall så gick det kanon bra att jobba även denna dag, så skönt att det funkar och man trivs.

Inte alla som har ett jobb dem trivs med liksom, men jag gör verkligen det.

Längtar redan till nästa pass, har ju beredskap imorgon och även fler dagar.

Men imorgon så blev det inget jobb för min del, men man får ju en liten slant tack vare beredskapen iaf.

Vilket man inte tackar nej till liksom, om man ändå vet man ska vara hemma.

Så kan man ju helt klart ta på sig beredskap liksom.


Tog en sväng med mina hundar när jag kom hem, som även denna förmiddag skött sig kanon med mamma.

Sen blev det soffläge opch mys med mamma, då det känns som jag håller på att bli sjuk.

Men det vill jag absolut inte bli, vill ju jobba dem pass jag får chansen få nu innan nya schemat startar.

Så det vore ju super trist om man skulle bli sjuk och ej kan ta något av dem man har beredskap på.


Kvällen tillbringades med film och gottis, sen kom i säng skapligt.

Jo lekte ju även lite med kameran med såklart, bara älskar den.


                           


Baileys är ju så fin i sitt nya halsband som han fick av mamma i julklapp.

Ska skaffa ett likadant åt Puma sen, fast med lila text såklart.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 25 december 2013 18:14


Hipp Hipp Hurra för världens bästa mamma!!!

Idag firades det ju att mammsen fyller år och sen blev det även julaftons firande för oss.

Bror med familj kom över, då dem ska ner till pappa imorgon på riktiga julafton.

Och jag ska jobba eller jag ska ha mitt andra intro pass på förmiddag, då jag bad om ett extra så man minns allt som ska göras mm..

Så det blev en härlig dag med massa skratt, god mat och julklappar.

Alla var vi super nöjda med dagen och på kvällen så blev det uppesittarkväll med Bingolotto spelande.

Alltid lika trevligt när vi alla ses och umgås, så skönt att lugnet kommit tillbaka.

 

Fick många fina julklappar, fast vi sagt att vi inget ska köpa.

Mamma överaskade både mig och bror med en julklapp vi sent kommer glömma och som vi velat ha länge.

Vi fick varsin systemkamera, jag fick till och med tårar i ögonen när jag insåg vad jag fått.

Visste ju om att bror skulle få en, vilket gjorde mig grymt avis.

Men så fick jag ju min egen med och självklart invigdes den med bilder direkt.

 

                                    

 

Så trevligt hade vi och det var en mysig julafton, trots fel dag och ingen snö ute.

Men vi fick det att funka ändå och som sagt sällskapet var toppen!!!

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 25 december 2013 18:05



Idag så stod ju mitt första ensamma pass på agendan, hade ju beredskap för en annan tjej.

Som fortfarande var sjuk, så det var jag som fick gå och jobba EM hos kunden.

Gick kanon bra och måste säga jag fått tag på ett kanon jobb!

Man har ju hört att personlig assistent ska vara ett kul jobb och jag kan bara instämma på det.

Sen är det ju extra kul när man trivs med den man jobbar med och att det funkar liksom.

Känns som 2014 kommer bli ett kanon år..

 

Efter jobbet så blev det film mys med mamma och dem fyrbenta.

Tog en promenad med dem först, känns lite skumt att inte vara hemma hela tiden med dem längre.

Men samtidigt så är det skönt att fått komma igång och jobba igen.

Och att man nu vet vad man har varje månad mm..

 

Hundarna hade iallafall skött sig med mamma även idag, inte för att jag trodde annat men iaf.

Jag var ju till skogen med dem innan jag skulle iväg för att jobba, så att dem skulle få göra av med lite energi.

Och det gjorde dem kan jag lova, sprang som galningar och hade super kul

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards