En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Jenny - 11 december 2013 11:07



Ja då var årets utställning över för denna gång då, som jag längtade innan den var här.

Och det gick ju nääääästan hela vägen för mig och min bäste vän Baileys.

Han slutade 2a med CK i juniorklass hanar eller Reserv juniorvinnare 2013 som en god vän sa   .

 

Domare: Gajic Zeljko från Slovenien

 

Kritik: 14months old. Beautiful head + expr, CORR eye shape +  ear-set, very well developed chest.

Nice topline, CORR tail-set, Good front + rear angulation, moves well.

Very nice male

 

Fotograf: Paula Lindquist

           

 

Fotograf: Kjersti Groseth

 

 

Så stolt över att vara ägare till denna snygga kille, som även har en grym personlighet och enligt mig är han perfekt på alla sätt.

Detta var första utställningen som jag inte heller var nervös för att gå in i ringen, innan så har jag haft hjärtklappning och skakat i kroppen mm.

Men inte alls denna gång, jag gick in med ett självförtroende och vi bara "körde" på.

Vilket funkade och Baileys var underbar att visa, sen att det ej gick hela vägen fram.

Så är det ju ibland och jag känner ändå att det var som en seger.

Vi stod ju ändå 2a på årets största utställning liksom och för mig är Baileys alltid nummer ett!

Vi tar dem alla nästa gång   .

 

Grymt kul att träffa alla vänner igen och sen höra lovorden jag fick från många för min kille.

Sen om det bara är falskspel mm, det skiter jag fullständigt i.

Tror dock att dem flesta var uppriktigt ärliga, varför annars komma fram till oss liksom.

För mig är han oavsett kanon fin mm  .

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards