En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 26 december 2015

Av Jenny - 26 december 2015 22:15


Förmiddagen tickade på som vanligt med promenader osv..

Sen på eftermiddagen så var det dags att göra sig iordning för att åka in till bror och fira jul.

Vi hade det idag då vi alla ej var lediga den 24e, så valde vi att ha det idag istället.

Så det var bror med familj, jag, mamma, pappa, pappas sambo Christina och så hennes mamma.

Super trevligt hade vi och vi åt massor med god mat, samt så var alla nöjda med sina julklappar.

Ja var ju såklart små grabbarna som fick det mesta, men det är ju också för deras skull som man firar det.


                                   


Så kul att pappa, Christina och hennes mamma kom med.

Då man inte ses allt för ofta med tanke på avståndet, så det är alltid trevligt.

Nu var det ju inte så längesen sist, då dom även var upp när Kevin fyllde men iaf.

Tack alla för en super efdtermiddag/början av kvällen.


Nu är vi dock hemma igen och hundarna har fått sin mat, samt sina kvällspromenader.

Så efter en dusch så sitter jag nu här i soffan med sötaste bumbibjörnen sovandes i mitt knä.


 


Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll, här blir det nog sängen om inte allt för lång stund.

God fortsättning på er.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards