En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 22 december 2015

Av Jenny - 22 december 2015 22:45


Började denna dag som vanligt med frukost och promenader mm..

Sen satte mammsen igång med att göra köttbullarna som vi ska ha till jul.

Och Bumbi var ej sen med att övervaka det hela och kanske få provsmaka.

(Vilket hon fick och dom var godkända)




 


Jag känner mig inte helt hundra så efter en skogstur med Baileys och Cockie, mös vi ner oss i soffan en stund.

Dom är ju bara så söta tillsammans!!


 


Jag passade även på att få nästan helt identiska kort på Cockie, som jag tog på henne när hon bara var 17v.

Nu är hon ju ändå 6,5mån, så det är ju en viss skillnad.

Även om hon är sig lik.


   


Helt sjukt känns det att det är vinter och julafton om bara 2 dagar.

Om man tänker på hur det ser ut ute, inte en gnutta snö ens.

Men man kan ju ändå få fin fina bilder på hundarna.

Bumbi är ju bra läcker som sagt, ska bli kul på uts till våren med henne.


 


Så nu i eftermiddag kväll så har vi varit in till bror med familj på middag.

Han hade lagat SUPER god mat som alltid, denna gång bjöds det på pepparbiff, potatisgratäng, sallad och hans egengjorda beasås. VAR KANON!!!

Är för att mammsen fyller år imorgon, men bror sticker och jobbar på morgonen.

Och går inte av förän den 26e, så vi firade en dag tidigare.

Precis som vi ska fira julafton den 26e, då alla finns hemma.

Men Lollo och barnen åker ut till bror på jobbet 24e-25e, mysigt att dom kan det tycker jag.

Så att dom ändå kan umgås på julafton och så.


När vi kom hem så fick hundarna sin middag och kvällisar.

Tog en dusch innan man intog soffläge och nu ikväll så har även mammsen lärt Bumbi "sitta fint".


 


Duktiga lilla sessan liksom, betydligt mer lättlärd än sin far.


Men nu tänkte jag kika klart filmen och sen blir det sova, imorgon är en fullspäckad dag.

Så godnatt på er.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards