En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Jenny - 24 december 2015 18:00


 


Ja idag är det julafton då, men känns inte som det någonstans.

Dels ingen snö och sen ska vi ej fira den förän den 26e, pga jobb och så.


Mammsen drog iväg direkt på morgonen för att hämta upp Lollo och små grabbarna.

Som ska ut till brorsan på hans jobb för att fira jul.

Så själv klädde jag på mig för en skogspromenad med Baileys och Cockie.


                             


Baileys fick köra lite fotgående mm med Cockie som störelsemoment och idag var han helt fantastisk att träna med. Sådan kontakt och glädje, mattes underbara kille   



Väl hemma igen så bytte jag till Bella och Bumbi så dom med fick springa av sig.


                 


Precis innan vi var typ hemma igen så mötte vi 2 islandshästar med ryttare,

Spänannde tyckte Bella, ja Bumbi med för den delen.

Men hon glömde dom lika snabbt som det kom en människa och gick på vägen.


När vi kom hem så somnade tjejerna gott ihop med dom andra två.

Nöjda hundar som fått springa av sig lite energi.

Jag satte igång att förbereda lite julmat, så mammsen och jag iallafall skulle få lite julkänsla.

Även om det riktiga julbordet blir det 26e, så är det ju tradition att äta det på julafton liksom.

Så när mamma kom hem var allt klart och vi åt lite, innan det var dags att slå sig ner i soffan framför Kalle Anka.


 


Efter Kalle så fick mammsen sin julklapp, hon blev så rörd att det kom tårar.

Fick ett fotoalbum med massor med gamla kort på bla min avlidne bror mfl..

Just nu sitter jag i soffan i sällskap av bumbibjörnen, snart dags att ge dom sin middag och sen dags för kvällspromenader.


 


Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll.


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards